آخه اینم شد موضوع فیلم

  • علی اسفندیاری
  • سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۷
  • ۲۱:۵۷

پس از قرنهای متمادی که با خودم پیمان بسته بودم دور فیلم و سینمای ایران رو خط بکشم 

امروز برادر نا اهل مان چندتا فیلم ایرانی آوردند 

من راهم از راه به در کرده میثاقی راکه باخود بسته بودم بشسکستم و فریب تعریف و تمجید های اخوی گرامی ره خوردم و بنشستیم پای آثار وطنی 

افتضتاااااااااااااااااحححححححح به تمام معنا برگرفته شده از چرتو پرتای جم تی وی 

فیلم اولو دیدیم (اسمشو نمیگم که تبلیغات نشه دی) دوتا زوج رفتن محضر اسم زن اینو تو شناسنامه یکی دیگه نوشتن اسم زن اونو تو شناسنامه این 

آخه اینم شد موضوع واسه فیلم ساختن؟! 

دست بندازم دهنمو جر بدم؟ 

فیلم دومو دیدیم دختر پسرو گرفتن بردن آگاهی دختره برگشته گفته این شوهرمه اونم گفت برید تا فردا ظهر با شناسنامه بیاید حالا دختر و پسر جفتشون نامزد دارن و اون پسره باید بشینه توی محضر که دختره رو عقد یکی دیگه بکنن 

بعد اون الان زن اینه ولی به یکی دیگه میگه عزیزم دوست دارم فلان 

آخه اینم شد فیلم؟ 

مردشور سینمای ایرانو ببره با این موضوعات مسخرش 

دیگه دور سینمای ایران رو یک خط قرمز ابدی کشیدم رفت 

من عاشق فیلمم تنها چیزی که بهم آرامش میده 

ولی اصلا نمیتونم با سینمای ایران رابطه خوبی برقرار کنم 


  • نمایش : ۶۱۲
  • Maryam mariyana
    سلام 
    فیلم دوم افتضاح گرچه خیانت واقعیت غیر قابل انکار جامعه ماست ولی این دلیل بر این نیست که چون هست باید گفته بشه 
    واقعا گند زدن با این ایده پردازیاشون 
    بله ظاهرا هست 
    ولی من فکر نمیکنم که جامعه اونقدر ا که اهل سینما سعی میکنن نشون بدن خراب شده باشه 
    تازه گیریم که شده باشه 
    مگه جامعه از وقتی نشست پای فیلم های ترکی و شبکه های جم و... به این سمت و سو نرفت؟ 
    حالا که فیلم هایی با چنین موضوعات از خارج جامعه مارو به این منجلاب کشوندن رسانه ملی چرا داره همون راهو ادامه میده؟ 
    آیا سینمای ایران نباید عکس این سیاست رو در پیش بگیره تا نسل های آینده جامعه ای بهتر بسازند ؟
    البته اینا نظرات منه و شاید اشتباه باشه ولی این فیلمها نشون میدن کسانی که خودشون رو سردمداران هنر در ایران میدونن هیچ نبوغی از خودشون ندارند و فقط خزعبلات خارجی هارو بلغور میکنند 
    Maryam mariyana
    صدا و سیما باید به ارائه ی راه حل بپردازه نه اینکه روش های مختلف رو یاد بده 
    مثلا چقدر در سریال های ما روش های دزدی رو یاد میدن بانک زدن ، طلا فروشی 
    یعنی چی آخه 
    هوم موافقم 
    به نکته ظریفی اشاره کردید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    قصه ها
    برای "بیدار کردن" ما
    نوشته شدند ؛
    اما تمام عمر
    ما برای "خوابیدن"
    از آن ها استفاده کردیم ...!