جوک جدید

  • علی اسفندیاری
  • سه شنبه ۲۱ دی ۹۵
  • ۱۰:۱۹


مدرسه ها سوسولی شده که این بچه ها انقدر پر رو شدن !


 









من سوم دبستان بودم یه روز دیر رفتم کلاس،

 معلممون یجوری کتکم زد که شبش

 هیتلر،چنگیز و ضحاک به خوابم اومدن و بغلم کردن و بهم دلداری دادن!😂😂😂


جوک جدید 


ی یادی بکنیم از مامور آبخوری مدرسه ، که تا صدای زنگ را میشنوید،دیگه اجازه نمیداد کسی آب بخوره:














شمر الان کجایی...😕✋🏻


جوک جدید 


مشکلات پولدارا اینه که چپ برن راست بیان ممکنه از ارث محروم شن














ما که بابامون هیچی نداره تهدیدمون هم نمی‌کنه

خیالمون راحته 🤗


جوک جدید 


این ادمایی که بلدن خودشونو کجا به نفهمی بزنن
















وجدانا اینا ادمای فهمیده‌ای هستن😂😂😂


جوک جدید 


ﺑﻪ ﺧﺮﻩ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﺯ ۱ ﺗﺎ ۹ ﺑﺸﻤﺎﺭ

ﻣﯿﮕﻪ :۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹











ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻣﯿﺸﻤﺮﺩﻥ😐

ﺑﮕﯽ ﻧﻤﯿﺸﻤﺮﺩﻡ ﯾﻨﯽ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺘﺎ ..😂😂

ﻣﻨﻢ ﻗﺮﺑﺎﻧﻲ ﺷﺪﻡ

میفهمی ؟؟؟

قربانی😬


جوک جدید 


ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪ :




ﻣﺮﯾﻢ ﺟﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﭼﻨﺪ ؟

650 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ

ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﭼﻪ ﺍﺭﺯﻭﻥ ..........




ﭘﺴﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪ :




ﺍﺣﻤﺪ ﺯﯾﺮ ﺷﻠﻮﺍﺭﯼ ﭼﻨﺪ ؟

ﺳﻪ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ

ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ، ﮐﺮﺩﻥ ﺗﻮ ﭘﺎﭼﺖ ، ﯾﺎﺭﻭ ﻗﯿﺎﻓﺘﻮ

ﺩﯾﺪﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﮔﺎﻭﯼ

😂😂😂


جوک جدید 


عکسم رو صفحه کامپیوتر بود

مامان بزرگم عینکش رو نزده بود پرسید این آدمه؟






من با کلی شوق و ذوق می گم  منم مامان جون






برگشته میگه : زودتر جون بکن بگو دیگه من فک کردم آدمه


😐😐😐


جوک جدید 


یکی از سرگرمی های ما بالا رفتن از رختخواب ها بود! 

خدا میدونه چند بار رختخوابها ریزش کردن وموندیم زیرشون! 












لذت صعود از این رختخواب ها برابری میکرد با صعود به قله دماوند!  😂😂😂


جوک جدید 


گوشی همراه من درخانه ام جا مانده است


همسرم با گوشی ام در خانه تنها مانده است










ظاهرا جای من امشب در خیابان شماست


گوشی بی رمز و چتهایی که برجا مانده است 😄😄😄😄   


جوک جدید 


ﭼﻬﺎﺭ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ :




۱-ﮔﺮﺳﻨﮕﯿﺖ ﺭﺍ ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ



۲-ﺯﺑﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ



۳-ﭼﺸﻤﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ



۴-ﭼﻮﺳﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ 



ﺍﯾﻦ ﺍﺧﺮﯼ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﻬﻤﺘﺮﻩ😐😐

ﺩﯾﺮﻭﺯﺗﻮ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﺧﻔﻪ ﺷﺪﻡ 


جوک جدید 


به دوستم میگم : 





خواب دیدم یه پام این دنیاس, یه پام اون دنیا تعبیرش چیه ؟ 





دوستم میگه: 





تعبیرو ولش کن همین که پاره نشدی خیلی خواب خوبیه

😂😂😂



  • نمایش : ۳۰۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    قصه ها
    برای "بیدار کردن" ما
    نوشته شدند ؛
    اما تمام عمر
    ما برای "خوابیدن"
    از آن ها استفاده کردیم ...!