مسابقه پشه ها

  • علی اسفندیاری
  • جمعه ۱۰ دی ۹۵
  • ۱۵:۱۸


روزی دراکولا تصمیم گرفت مسابقه‌ای بین پشه‌ها برگزار کند تا بهترینشان را انتخاب و به گروه خودش اضافه کند. تمام پشه‌ها را جمع کرد و قانون مسابقه را توضیح داد: «پشه‌ای که بتواند خون بیشتری بمکد برنده است.» اولین پشه رفت و پس از ده دقیقه بازگشت، درحالی‌که دهانش پر از خون بود! دراکولا گفت: «تبریک میگم! چطور این کار رو کردی؟» پشه پاسخ داد: «اون ساختمان بزرگ رو می‌بینی؟ پشت اون، یک خونه‌ است. من رفتم و خون تمام ساکنان اون خونه رو مکیدم!» پشه دوم رفت و پس از پنج دقیقه آمد و تمام صورتش خونی بود. دراکولا با تعجب پرسید: «چطور این کار رو کردی؟» پشه گفت: «اون ساختمان بزرگ رو می بینی؟ پشت اون یک مدرسه‌ است. من به داخلش رفتم و خون تمام دانش‌آموزان رو مکیدم!» سپس نوبت به رفتن پشه سوم رسید. پس از گذشت یک دقیقه برگشت، درحالی‌که از فرق سر تا نوک پایش غرق در خون بود! دراکولا با حیرت به او نگاه کرد و گفت: «فوق‌العاده است! حیرت‌آوره! چطور این کار رو انجام دادی؟» پشه در جواب گفت: «اون ساختمان رو می‌بینی؟» دراکولا پاسخ داد: «بله» و پشه گفت: «خوبه، من ندیدمش!»




  • نمایش : ۲۲۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    قصه ها
    برای "بیدار کردن" ما
    نوشته شدند ؛
    اما تمام عمر
    ما برای "خوابیدن"
    از آن ها استفاده کردیم ...!