قانون جذب

  • علی اسفندیاری
  • چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵
  • ۰۴:۱۴


در قانون جذب باید 24 ساعته در حالت امیدواری و مثبت نگری و شادی و آرامش و اطمینان 100 درصد بود.
شوخی که نیست! قانون جذب رحم و مروت سرش نمی شود و به محض اینکه ببیند داری منفی می بافی یا منفی می اندیشی یا حس منفی داری ، بلافاصله منفی های بیشتری رو به سمتت سرازیر می کنه. معطل و صبر هم نمی کنه! به ثانیه هم نمی کشه! به محض اینکه بفهمه منفی شدی ، فورا منفی بارونت می کنه! چرا؟ چون برای همین کار ساخته شده! وظیفه قانون جذب اینه که  اون چیزی که هستی و روش تمرکز داری رو بیشتر کنه.
قانون جذب درست شده برای اینکه هر چی سفارش می دی  رو بیشتر کنه! دوست داری چوپون بشی احتمال چوپان شدنتو زیاد می کنه! گوسفند آرزو داری ، گوسفنداتو بیشتر می کنه! گرگ می خواهی ، گرگ بیشتری سمتت می فرسته! 
خوب با این قانون جذب که زبون آدمیزاد و معرفت سرش نمی شه و تا سرتو برگردونی سمت منفی ها، پس گردنی شو می زنه و منفی بارونت می کنه، با این قانون خشک و بی رحم باید چی کار کرد؟
جواب روشنه! باید حتی برای یک لحظه آرزوی منفی شدنو به دلش بذاری. اما  چه جوری ؟ آدم که همیشه مثبت نیست.  بعضی مواقع مثبت بودن از یاد آدم می ره و همینطوری حس و حالش غمگین و منفی و ناامید کننده می شه!؟ اون موقع ها چطوری باید فوری خودشو مثبت کنه تا بمب باران منفی ها نشه؟
اینجور مواقع است که ان ال پی به داد آدم می رسه. وقتی می گن قانون جذب بدون ان ال پی یک چیزی کم داره اینجاس که خودشو نشون می ده.
توی ان ال پی تکنیک های سریع الأثر که فوری اثر کنن و روحیه و خلق و إحساس آدمو عوض کنن زیادن اما مشهورترین اونا تکنیک آنکور (Anchor) است که معنا لغویش توی انگلیسی میشه لنگر کشتی و لنگراندازی و دوستان مترجم از کلمه «تکیه گاه ذهنی» به جاش استفاده کرده اند. تکنیک سختی هم نیست. می گه یک محرک بیرونی را یه جوری به یک احساس درونی وصل کن و بعد هر وقت خواستی اون احساس خاص رو بالا بیاری دست به دامن اون محرک بیرونی بشو.
مثلا اگه هر وقت شاد و امیدواری برای 5 تا 15 ثانیه یک کاری انجام بده ، مثلا انگشتای دستاتو به هم قفل کن یا  آدامس نعنا بجوی ، و چندین بار این کار رو تکرار کنی تا احساس مثبت و شاد خودتو به آدامس نعنا شرطی کنی، بعد مواقعی که یکهو غم دلتو اشغال می کنه و می بینی قانون جذب رفته برات منفی و ناامیدی بیشتری بیاره ، فورا آدامس نعنایی رو از جیبت دربیار و شروع کن به جویدن! یا اینکه انگشتاتو به هم قفل کن یا....
بلافاصله می بینی ضمیر ناخودآگاهت بی اعتنا به ذهن هشیار و  بی آنکه دست خودت باشه ، حس و خلق درونیتو خوب می کنه و همه غم و غصه هات یکهویی محو می شن و تو دوباره به شرایط شاد و مثبت برمی گردی.
این آنکور الزاما آدامس نعنایی نیست و قفل انگشتان نیست و می تونه هر چیزی و هر رفتاری باشه. خوب دقت کن! می تونه هر کاری باشه. مثلا زدن آهسته خودکار به پیشانی یا فشردن انگشت اشاره و شست دست راست به هم باشه یا قولنج شکستن یا حتی بوی عطر خاص!
مهم اینه که بتونی با تکرار  إحساس خاصی که برات مهمه ، اون إحساس رو به تکیه ذهنی یا آنکور مورد نظرت پیوند بزنی. 
حالا به قانون جذب بگو اگه جرات داره بیاد یک ذره ناامیدی و غم و منفی رو توی وجود تو ردیابی کنه؟! تا بخواد به خودش بجنبه و منفی ها رو صدا بزنه، تو فورا مثبت شدی و قانون جذب مجبوره بره کامیون منفی ها رو برگردونه و بره مثبت بیاره و....


  • نمایش : ۲۶۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    قصه ها
    برای "بیدار کردن" ما
    نوشته شدند ؛
    اما تمام عمر
    ما برای "خوابیدن"
    از آن ها استفاده کردیم ...!